Levering
Hos Gbase® Sport samarbejder vi med GLS og PostNord, der er 2 af Danmarks største logistikvirksomheder. Vi tilbyder 3 muligheder for levering i Danmark, henholdsvis levering til en Pakkeshop / Postbutik / Pakkeboks (det koster fra 39 kroner), levering til en Privat adresse (det koster fra 49 kroner) samt levering til en Erhvervs adresse (det koster fra 59 kroner) samt gode muligheder for levering til resten af Norden, Europa samt øvrige udland. Vi tilbyder fri fragt på ordrer over 499 kroner. OBS. Fri fragt udløses kun på ordrer, hvor subtotalen inklusiv rabat / fratræk af gavekortværdi er over 499 kroner. Ordrerne skal være foretaget direkte i webshoppen, leveret til en Pakkeshop / Postbutik / Pakkeboks i Danmark.
Hos Gbase® Sport bestræber vi os på at yde den allerbedste kundeservice. Vores målsætning er derfor at afsende alle ordre så hurtigt som muligt. Med forbehold for force majeure og uforudsigelige forsendelses- og leveringsforhold, bortkomne pakker med mere vil der normalt være en leveringstid på 1-3 hverdage fra bestillingen er gennemført. I visse perioder med helligdage og ferier, må der forventes en længere leveringstid. Der tages endvidere forbehold for, at der kan opstå situationer, hvor GLS eller PostNord pga. pladsproblemer / fyldte Pakkeshops / Postbutikker og Pakkebokse ikke altid vil kunne levere til det valgte leveringssted. I disse tilfælde omdirigeres pakkerne til en nærliggende Pakkeshop / Postbutik / Pakkeboks.
GLS's og PostNords kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99 % for pakkepost. Bemærk dog at denne procentsats er gennemsnitlig, og derfor kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. I tilfælde af uregelmæssigheder omkring forsendelsen, meget forsinkede eller decideret udeblevene leverancer skal du kontakte os GLS's kundeservice på telefon 76 33 11 11 eller PostNords kundeservice på telefon 70 70 70 30. OBS. Alle vores forsendelser bliver fulgt via et track og trace nummer. Dette gør, at du altid har mulighed for at følge din ordres vej til leveringsadressen.
Hvis du undlader at hente en pakke i en Pakkeshop / Postbutik / Pakkeboks og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.