FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvor sikkert er det at handle hos Gbase® Sport?
Det er fuldstændig trygt og sikkert at handle hos Gbase® Sport, da vi benytter SSL (Secure Socket Layer) i vores betalingssystem. Desuden er vi E-mærket. E-mærket er den danske mærkningsordning for tryg, sikker og etisk forsvarlig færden og handel på Internettet. E-mærket administreres af E-Handelsfonden, en nonprofitfond, som Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet står bag.
Hvordan handler jeg online?
Er du usikker på, hvordan du handler i webshoppen eller har du brug for personlig rådgivning og vejledning i købsprocessen, er du altid velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig med din bestilling. For B2B bestillinger pr. E-mail anfør gerne varenummer, varens navn, varespecifikationer og antal. Husk endvidere at anføre dit fulde navn samt info om leveringsadresse, telefonnummer samt E-mail.
Har I en fysisk butik?
Ja, vi har indrettet vores lager i Aarhus som lagerbutik, hvorfra det er muligt at handle fysisk. Du får dermed adgang til hele vores lagerbeholdning, der spænder sig over mere end 1.000 varenumre. Læs mere om denne service her.
Kan jeg se, mærke eller prøve varerne hos Jer?
Ja, vi har indrettet vores lager i Aarhus som lagerbutik, hvor du har mulighed for at se, mærke eller prøve varerne forud for dit køb. Du får dermed fysisk adgang til hele vores lagerbeholdning, der spænder sig over mere end 1.000 varenumre. Læs mere om denne service her.
Kan jeg afhente min ordre hos Jer?
Ja, det kan du godt. Benyt dig af vores Click & Collect og afhent din ordre direkte på vores lager i Aarhus. Læs mere om denne service her.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Kort tid efter du har gennemført din ordre og betalt for den, sender vores webshop automatisk en ordrebekræftelse til den E-mail adresse, du tastede ind under checkout. Har du ikke modtaget ordrebekræftelsen, kan det være fordi, den er endt i dit spam filter, uønsket post eller reklame mappen i din mail indbakke.
En anden årsag kan være, at du ved indtastning af dine oplysninger under checkout har lavet en tastefejl eller angivet en forkert E-mail adresse. Uanset skal du selvfølgelig have en ordrebekræftelse. Har du ikke modtaget ordrebekræftelsen indenfor en time efter ordren er afgivet, så kontakt os, så tjekker vi op på problemet og finder en løsning på det.
Hvor hurtigt modtager jeg min ordre?
Hos Gbase® Sport bestræber vi os på at yde den allerbedste kundeservice. Vores målsætning er derfor at afsende alle ordre så hurtigt som muligt. Med forbehold for force majeure og uforudsigelige forsendelses- og leveringsforhold, bortkomne pakker med mere vil der normalt være en leveringstid på 1-3 hverdage fra bestillingen er gennemført. I visse perioder med helligdage og ferier, må der forventes en længere leveringstid. Der tages endvidere forbehold for, at der kan opstå situationer, hvor GLS eller PostNord pga. pladsproblemer / fyldte Pakkeshops ikke altid vil kunne levere til det valgte leveringssted. I disse tilfælde omdirigeres pakkerne til en nærliggende Pakkeshop.